Superherois!!

Avui ha estat un dia raro…
S’han llevat els tres sobre les 9:15, han esmorzar i han estat llegint (mentre jo preparava el dinar perquè havíem de baixar a Barcelona). Els he preguntat si volien baixar en autobús o en cotxe i tots tres han dit:

– En autobús no, que triga massa i hem de caminar per agafar un altre.

Així que hem baixat amb la “Rosita” ( pels que no la coneixeu.. Es el meu cotxe, no penseu que soc la friki jo, li va posar el nom l’Alex amb 3 anys, quan el vam comprar, perquè el de l’Abraham es diu Darth Vader .. Bueno això seria una altra historia …).
Així que hem agafat la “Rosita”.. I hem baixat cap a Barcelona , tot s’ha de dir que dins del cotxe només es sentia la música.. Hem arribat a la feina de l’Abraham: la Masia de la Guineueta, i han saludat a tothom com si fossin col.legues de tota la vida. Hem fet una gestió.. Han dinat i hem tornat amb el mateix silenci ( l’Àlex, l’Abdelhag, l’Emma i jo).
Quan hem arribat a casa…. Abans que em preparés el dinar.. M’han demanat els baguls de les disfresses… I s’han disfressat tots tres i han estat jugant una bona estona.

20140724-003509-2109629.jpg

Després de jugar tots 4.. Ha arribat l’Abraham i han marxar ells 4 a la piscina, mentre jo posava una mica en ordre el pis. Quan han tornat… Han tornat a jugar a superherois i quan s’han cansat.. S’han posat els dos a llegir Hulk , mentre que l’Emma jugava a l’habitació.

Això si… La lluita entre Kunfu panda i Obi-Wan Kenobi no ha tingut desperdici … I la “doctora juguetes” tampoc!!!

20140724-003755-2275831.jpg

20140724-003755-2275684.jpg

20140724-003914-2354386.jpg

Deixa un comentari

